Spoločné bývanie v Šáreckém údolí

03.06.2021

     Mojim klientom je mladý manželský pár - ja s mojim manželom o 10 rokov. Ja ako architektka nám navrhujem rodinný domček v Prahe, konkrétne v Šáreckém údolí, pretože obaja sme zamestnaní v hlavnom meste, no máme radi svoj kľud a chceli by sme si založiť rodinu už vo svojom. Preto sme sa po pár rokoch bývania v byte v centre Prahy rozhodli odísť a postaviť si vlastný dom. Keďže zadaním bol návrh rodinného domu s minimálne dvomi samostatnými jednotkami, mojim druhým klientom je moja sestra, ktorá o 10 rokov nastúpi na vysokú školu do Prahy.

Referenčné domy:

     Dom je navrhnutý ako dvojpodlažný, samostatne stojaci, zložený z modulov 4x4m a polmodulov. Dom je ďalej horizontálne rozdelený dvomi rovinami, pričom druhé poschodie je ustupujúce. Horizontálne roviny vytvárajú rôzne veľké terasy na oboch poschodiach, čo pomáha prepojeniu interiéru s exteriérom. Ako povrchový materiál je použité smrekové drevo a biely betón.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky