Pátý pokoj

20.10.2020

Hneď na začiatku som vedela, že kompozíciu nechcem veľmi komplikovať, preto som základný štvorec rozdelila na 4 rovnaké obdĺžniky a z nich som odrezala časti, ktoré mi vytvorili pátý pokoj. Rôzne som obdĺžniky rotovala až mi vyšiel kríž, ktorý sa mi ale zdal obyčajný, tak som skúsila dať 2 zvislé obdĺžniky na poschodie a tak mi vyšla konečná kompozícia.



Prvý návrh umiestnenia otvorov:

Chcela som, aby bola moja kompozícia presvetlená a pôsobila otvorene, preto som v prvom návrhu umiestňovala otvory veľmi nahusto. V modeli sa neskôr ukázalo, že otvory vytvárajú v rohoch nechcené stĺpy a miestnosti nie sú tak ľahko rozpoznateľné. 


Druhý návrh umiestnenia otvorov:

Model som vyrábala z šedej lepenky a v mierke 1:50

ODKAZ NA PDF PÁTÉHO POKOJE

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky